14 Mayıs 2012 Pazartesi





AYNILAR AYNİ YERDE  
AYRILAR AYRI YERDE


Bir önceki yazımda Ahde vefa diye yazımı kaleme almıştım yazımda anlattığım konu daha önceleri ağabeyim sayesinde tanıdığım ve kendilerini siyasi büyüklerim olarak kabul ettiğim kişilere ağabey diye hitap etmem deki ifademin açıklamasıydı. Bu benim aldığım aile terbiyemin bir ifadesiydi. Ayrıca beni tanıyanlarda bilirler ben  Doğu sporlarıyla 30 yıl ilgilendim  Tae kwon do sporu ile Milli hakem ve antrenör olarak ilgilendim. Bu sporun özelliği de hem kendinden yaşça büyüklere hem de spora senden bir gün önce başlayana dahi saygıda kusur etmemek felsefesi idi.İşte ben bu anlayışla büyüdüm  eğer hataysa maalesef ben bu hatayı yapmaya devam edeceğim. Ama hata olmadığını  herkes gibi bende biliyorum burada hata varsa  hata ağabeyim dediğim kişilere ağabey demek değil onların bunları  hak etmediği çapı bu kişilere büyük gelmesi dir. Derler ya  kimseye hak etmediğinden fazlasını vermeyeceksin kapasitesini aşar  kendini bir b…. Sanır dev aynasında görür işte bizim ahd-e vefada böyle oldu.
 Hani biz insanı kullanır böyle atarız diyenler in maşası olan Cahit çelikte benim Engine  ERKİNER e ,Mihraç  URAL a ve kendisine Ağabey dememi tii ye almaya kalkmış  Engin de bunu bir yazısında başka türlü uyarlayarak
 madem sen Mihraç a Arap halkının acilci sin diyorsun,  Bana da dönek  (Acil den TKEP e  tkep ten Acile) diyor  Cahit e de yalaka borazancı başı diyorsun ?
Neden Mehmet Ağar ın  adamı  Mehmet Yavuz a ve Hasan Balcıoğluna bir şey demiyorsun demek istiyor.
            Önce şunu söylemek istiyorum. Ben Mehmet  Yavuz u hayatımda  hiç tanımadım   yazışmam dahi  olmadı bu anlamda kendisin e bir söz söyleme hakkı bulamıyorum ne yapıyor ne düşünüyorsa onu bağlıyor.
 Hasan Balcıoğluna gelince  Mihraç ta dolaylı yoldan uyarı mahiyetinde Engin in ağzı Cahit te direk olarak sorup beni ikaz veya tehdit ediyor. Senin bizlere küfür eden kişiyle ne bağın olur nasıl yan yana durursun diye
. Hatta  yalnız  onlarda  değil benimde birlikte olduğum arkadaşlarda Hasanla çatışanlar aynı çamuru sanada sıçratırlar mümkünse Hasandan uzak dur diyorlar. Ben herkese söylüyorum kimin kiminle konuşup dargın olduğu beni bağlamıyor  Önce ağabeyim Türkiye Halk  Kurtuluş partisi Cephesi Acilciler hareketin lideri Türkiye devriminin Acil Sorunları nın yazarlarından Yüksel ERİŞ e  ve bana  dokunmayan bizleri karalamayan zarar vermeyen hiç kimseyle kavgam  dargınlığım olmaz  benim dostlarımdan böyle düşünenler varsa da konu  o kişiyi bağlar ne zaman bize zarar verecek kelimeler sarf ederlerse ,yok sayarlarsa, karalar ve Unutulması için gayret sarf ederlerse işte o zaman benim dostluğum biter  Cahit Çelik te  olduğu gibi siler atarım .
Maalesef ben hasan arkadaştan  Yüksel ERİŞ  için bir kötü, çirkin ve yıpratıcı kelime duymadım.
Aksine Yüksel Eriş isminin layık olduğu şekilde anılması  Unutturulmaması için göstermiş olduğu gayreti görüyor bu anlamda Hasan Balcıoğlu na kardeşçe sarılıyorum .
Yazımın Başlığı “Aynılar aynı yerde ayrılar ayrı yerde demiştik. Mihraç Uralın tüm yazılarını dikkatle izliyorum Türk solu gibi ne zaman davranacak, konuşacak ve Hatay ın dışına ne zaman çıkacak diye bekler dururum sadece Mihraç mı  havarisi de ayni hiç fark yok tüm paylaşımlar Suriye ve arap kardeşliği üzerine sürüp gidiyor . Aynı şekilde Engin Erkin er  ve İbrahim yalçın ı da dikkatle okuyorum Kara miza, inkar ,küfür, karalama ,birilerini birilerine yandaş yapma ,borazancı yapma  kendi dedikleri gibi kullanıp kullanıp (mit sistemi) biz seni kullandık kullandık attık  yada bizden değilsen hain sin demeye devam ediyor, 
Ama haklılarda Acil hareketi bitmiştir (doğrudur böyle bir hareket kayıtlarda yok artık) deyip TKEP e geçişler sonra Suriye de çok para var onları neden onlar yiyor neden biz değil deyip tekrar Suriye de ki  acilci değil biziz Acilci demeler .
 Diğer tarafta Bizim bir araya gelip toplanan100-120 kişilik  arkadaş gurubumuz Evet Acil hareketi artık yoktur ama geçmişte biz bu Harekete yüreğiyle inancıyla liderlerine olan güveniyle kanını veren  canını veren  bedeller ödeyenler Yani Acil hareketinin varlığını tarihe not düşmek üzere bir araya gelenleriz. Lider olmak ben kurdum ben yaptım demekle olmaz lider olmak veya siyasi kardeş olmak bir birine iyi günde de kötü günde de sahip çıkmakla olur  biz örgüt  değiliz  ama kardeşiz ve Acil hareketi bitti diyerek  zorda  kalan kenarda köşede unutulmuş kardeşlerimizi bularak onlara  varsa maddi yoksa manevi olarak sahip çıkmak adına bir araya geliyoruz bizler İlkerlerin Yüksellerin ve ömürlerin kardeşiyiz  Yüksel İlker in kaybına  Ömür Yükselin kaybına tahammül edememiş örgüt kararına uymuş mücadelesini sürdürmüştür .
Sıra tahammül gösterenlere gelince  saf değiştirip sırra kadem basmıştır. Acil hareketi son bulmuş ama Bilmeyenler  duysun bizler kan kardeşten yakınız  ve geçmişte bu hareketin her neferi  olan her kardeşimiz yoldaşımız ben liderim diyenlerden daha çok hizmet etmiş bedel ödemiş uzuvlarını kaybetmiş ama asla önderlerini unutmamış.tır  Geçmişinden bir zerre kadar pişmanlık duymamıştır.
 Çünkü bilmiş ki Unutmak ve unutulmasını istemek HAİNLİKTİR ve
 Bilinmelidir ki AHDE VEFA  kişilere değil Tarihe sahip çıkmaktır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder