16 Haziran 2012 Cumartesi

HOŞ GELDİN MUZO KARDEŞİM









DOĞUM GÜNÜMÜZ  KUTLU OLSUN MUZAFFER OLÇA


Bugün günlerden 16/06/2012  Bir insan iki kere doğar mı ?
 evet doğar
Ben  16/06/1954 te doğmuşum  bugün dostlarım benim  doğum günümü kutladı
ama  içlerinde  öyle biri  vardı ki  bilhassa  telefonla aradı   ben geldim dost  Doğum günün kutlu olsun dedi.
 Bugün bana sesleneceğini hayal bile edemediğim  o nedenle   saol muzo  dedikten sonra beynimde şimşek çaktı aaaaa  muzo senmisin gerçekten senmisin dedim
çünkü inanamamıştım kendinden  büyük endişe ile haber bekliyor onun  ameliyatta olması nedeniyle  doğum günümde çocuklarıma kutlama bile yaptırmıyordum .
Muzaffer Olça  Öğrenci hareketleri içinde  yıllarca  mücadele  vermiş hani derler ya çakı  gibi ,zımba gibi  bir delikanlı ,yiğit mi yiğit  ele avuca  sığmaz bir yoldaştı hata  siyasi hareketler arası kavgada  HK liler tarafından göğsünden bıçaklanmış orada da Azrail e  çelme takıp  sıyrılmış  bir yiğittir .
10 gün önce  Ali fuat ile   telefon sohbetinde Baş dönmelerinden ve baş ağrılarından söz  etmiş  Ali fuat  endişe etmiş  derhal İstanbul a gelerek  Muzo arkadaşımızı  kontrole götürmüş
 Muzefferin beyninde bir ur tespit edilmiş derhal ameliyat denmiş A.fuat ın eli ayağına  dolanmış  hastahane hastahane dolaşarak  önce Muzoyu  Yeditepe Hastahanesine yatırmış
ardından ameliyat için gerekli  olan parayı (16 milyar ) liranın peşine  düşmüş.
Muzo nun hastalığını  duyan tüm eş dost hastaneye koştuk . Daruşşafaka lisesinden  eski bir okul arkadaşı masrafları  üstlenmesi ile 
14.06.2012 tarihinde Sabah ameliyata alınmış  8 saat  süren ameliyat sonrası Ali fuat  beni aradı gözümüz aydın Muz onun ameliyatı  çok başarılı  geçti muzo aramıza döndü ,  birazdan  yoğun bakıma alınacak dedi. Dünyalar benim olmuştu.
Ben Muzo bir hafta kendinden habersiz yoğun bakımda kalır diye düşünüp  pazartesi gider ziyaret ederim cevap veremese de sevgili dostumun yüzünün görürüm diye program yapmıştım ki
 bugün cumartesi ve ben  her zamanki gibi Gözaltında kayıplarımızı aramak üzere  Galatasaray dayken telefonum çaldı  
baktım muzaffer yazıyor  aklımın ucundan bile  muzo nun arayabileceği geçmediğinden buyur  kardaş dedim .
 Telefondaki ses bana
Doğum gününü yalnız kutlayacağını mı sandın ben geldim 
doğum günün kutlu olsun kardeşim dedi .
 O anda benim jeton düştü  elim ayağım karıştı  can dostum sen misin iyi misin dedim. Tüylerim diken diken oldu ve ben çok mutlu oldum. 
Evet bugün muzaffer kardeşimin ikinci hayatının da doğum günü  canım benim yol arkadaşım can dostum yoldaşım tekrar  hoş geldin .
Bazen her yazımda bulaşmıyacam dokunmayacam   ne halleri varsa görsünler diyorum da.
 THKP-C yi biz yaratık Acil demek ben demek diyenlere iki kelam etmeden geçemiyecem.
Lider olmak örgüt olmak  önemli değil  size inanlara ne kadar sahip çıktığınız önemli .
Kitapların hepsini yutsanız da  tüm bilgiler sizde de olsa  hiç önemli değil.
Acil in bir örgüt olarak bundan böyle tüm ihtişamı ile  tarin sayfalarında  yer almasını sağlamaya ve tarihe bir not düşmek üzere bir arada olan dostlar gurubu olarak bizler hergün büyüyoruz bizce insan olmak çok önemli.
Sizler bu konuda sınıfta   hep kaldınız  sizleri kınıyorum .
Ama  ali fuat işte adam gibi adam işte arkadaş  işte dost Evini ocağını bıraktı  maddi manevi her türlü desteğini  yoldaşına sahip çıkarak  sundu. Gerekirse hastane  çıkışı Muzoyu İzmir de  evimde  bakacam  yeterki kurtulsun demişti .
 Dost diye ben buna derim işte gözlerinden öpüyorum Ali fuat  hocam kocaman yüreğine sağlık.
Bizler bundan böyle bunu başarmak sahipsiz  dostlara sahip çıkmak adına bir arada olacaz.
Böbürlenerek kendini anlatanlar hep yalnız kalmaya devam edicek kendini kandırmaya  mahkum olacaklardır.

DOSTLUĞA YOLDAŞLIĞA BİN SELAM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder